Få erbjudanden & nyheter!
Skriv in din e-postadress här för att få senaste nytt och bra erbjudanden från våra kliniker.
Kry Vårdcentral Hornstull, Stockholm
Hornsgatan 133, 11728, Stockholm
Kan boka din tid hos läkare eller sjuksköterska via telefon 08-455 55 00 vardagar 8-17.$Provtagning/labb öppettider : Mån-fre 08:15-10:00. Avvikelse kan ske vid sjukdom.$$Med Kry får hela familjen smidig, god och nära vård. Våra legitimerade läkare, psykologer och sjuksköterskor hjälper dig i appen dygnet runt, och på våra vårdcentraler runt om i landet. På kry.se kan du läsa mer om vårt breda vårdutbud. Ladda ner Kry-appen via AppStore eller Google Play och påbörja ditt vårdbesök hos oss.
Kontaktuppgifter
Öppettider
Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag
08:00 - 17:00
Telefontider
Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag
08:00 - 17:00
Adress
Hornsgatan 133
11728 Stockholm
Stad
Stockholm
Kategorier
Allmänläkare, Legitimerad Psykolog, Vaccinspecialist, Sjuksköterska
Telefon
Visa telefonnummerOmdömen / Betyg
Baserat på 25 omdömen
Jag har träffat Dr. Damla Ekberg för några månader sedan. Jag kan bara säga att jag är otroligt nöjd med hennes engagemang och professionalism. Jag kände mig för det första gången att jag är i goda händer.
Efter åtta veckors väntetid träffar jag en nonchalant och otrevlig läkare efter att ha passerat en reception med en trött, oengagerad receptionist. Slitna lokaler, staplade stolar och plankor i ett hörn i väntrummet. Blev tyvärr förstummad av bemötandet. Läkaren föreslog att jag skulle boka tid på psykiatrisk mottagning med egenremiss. Byter vårdcentral nu!!!
Jobbar själv inom vården. Så här ska det inte se ut!!! Oseriös verksamhet. REKOMMENDERAR INGEN ATT GÅ TILL HELSA VÅRDCENTRAL I HORNSTULL.
Jobbar själv inom vården. Så här ska det inte se ut!!! Oseriös verksamhet. REKOMMENDERAR INGEN ATT GÅ TILL HELSA VÅRDCENTRAL I HORNSTULL.
Träffade en utländsk läkare som betedde sig aggressiv. Var hårdhänt, hade ungen medkänsla, tror hon hette Rafika eller måt sånt. Har nu listat om min familj till annan vårdcentral.
Inga läkartider på veckor, ibland månader. Seriöst? Kommer att vända mig någonannanstans nästa gång!
Otrevlig utländsk man på labb, har haft svårt att förstå honom båda gångerna jag varit där. Kommer att byta vårdcentral.
Hade bokat en tid. Fick påminnelse avgift. Har prstat med de flera gånger, utan resultat. Kommer att lista om mig.
Jag är listad som patient hos er. Som tur är har jag kvar an annan doktor som jag varit patient hos i 30 år. Jag bokade tid hos min husläkare doktor flod för att tala om mina mediciner, Väntetiden har varit 7 veckor så när som på ett par dagar. Jag är listad som patient hos er och har doktor Flood som min husläkare. Jag behövde träffa honom angående min medicinering. Väntetiden har varit 7 veckor så när som på ett par dagar. Det är inte o.k. Som tur kunde jag få hjälp av Doktor.se och en läkare vars patient jag varit i 30 år.Jag fick träffa Dr Flood häromdagen (ett trevligt besök) nu har jag en tid bokad nästa år. Så ytterligare en synpunkt, När man kommer till lättakuten skall man ju skriva in sig i datorn, Bökigt och mörkt. Jag har gjort det en gång med kryckan och handväskan liggande på golvet. Kan man inte få sitta och göra denna inskrivning. Läste på hemsidan att ni har särskild äldremottagning. Jag fyller 85 i mars nästa år kan det passa mig? 3403181245 bn34@live.se Jag hoppas att klinikens ledning får del av det som skrivs här
Hej: Jag är gammal patient hos Er under nu, många år och har varit MYCKET nöjd. Trevlig personal och professionellt bemötande. Jag har blivit vän med många. Tills nu, då Ni infört nya rutiner baserat på ekonomiska grunder verkar det. Ni får ju pengar av det allmänna för varje besök Mitt aktuella problem är, att det finns risk att jag kanske inte kan besöka dr Flood i morgon på grund av en större snöfall som SMHI varslat om. Jag kan inte vada ner till en taxi i snöhalka med käpp och dåliga ben. Bor inne på gården och man skottar först efter någon dag. Jag har ett allvarligt problem pga feldosering av min medicin och måste diskutera senaste labproverna. En enkel fråga om hur jag skall ändra doseringen alltså. Jag ville att han skulle ringa mig. Men, Ni vill inte ha telefonkontakt med patienten utan tvingar en patient, som har en enkel fråga eller ett enkelt problem, personligt besöka Er. Vilket är kanske omöjligt då patienten kan vara i dåligt skick och dessutom förorsakar patienten en onödig utgift för en, kanske, enkel fråga . För inte tala om onödig utgift för eventuell färdtjänst om man inte har frikort..Allt detta för en enkel fråga. Vad göra nu? En patient skall kunna ha telefonkontakt med sin läkare som det alltid varit tills nu. Om det är så viktigt att Ni hela tiden måste tjäna pengar, debitera då en avgift för telefonkonsultation. Vänligen ring 0708 406350 . Tack. Hans Goldschmidt fd forskningsingenjör Karolinska Institutet
Hej: Jag är gammal patient hos Er under nu, många år och har varit MYCKET nöjd. Trevlig personal och professionellt bemötande. Jag har blivit vän med många. Tills nu, då Ni infört nya rutiner baserat på ekonomiska grunder verkar det. Ni får ju pengar av det allmänna för varje besök Mitt aktuella problem är, att det finns risk att jag kanske inte kan besöka dr Flood i morgon på grund av en större snöfall som SMHI varslat om. Jag kan inte vada ner till en taxi i snöhalka med käpp och dåliga ben. Bor inne på gården och man skottar först efter någon dag. Jag har ett allvarligt problem pga feldosering av min medicin och måste diskutera senaste labproverna. En enkel fråga om hur jag skall ändra doseringen alltså. Jag ville att han skulle ringa mig. Men, Ni vill inte ha telefonkontakt med patienten utan tvingar en patient, som har en enkel fråga eller ett enkelt problem, personligt besöka Er. Vilket är kanske omöjligt då patienten kan vara i dåligt skick och dessutom förorsakar patienten en onödig utgift för en, kanske, enkel fråga . För inte tala om onödig utgift för eventuell färdtjänst om man inte har frikort..Allt detta för en enkel fråga. Vad göra nu? En patient skall kunna ha telefonkontakt med sin läkare som det alltid varit tills nu. Om det är så viktigt att Ni hela tiden måste tjäna pengar, debitera då en avgift för telefonkonsultation. Vänligen ring 0708 406350 . Tack. Hans Goldschmidt fd forskningsingenjör Karolinska Institutet
HJÄLP BLÖJORNA HÅLLER PÅ ATT TA SLUTOm man har provat ut blöjor och skall beställa nya skall det bara vara till att lämna ett telefonmeddelande eller skicka mail .Inte att man skall besöka Er för beställning .Imitt fall också få ett meddelande på telefon och helst också ett mail att blöjorna finns att hämta. Jag får just nu ingen kontakt med vederbörande sköterska då hon inte ringer tillbaka och jag får oftast vänta på det här sättet. nu över en vecka!! Det har krånglat några år redan och jag bad då en chefsperson ringa mig för att diskutera en förbättring. Men verderbörande ringer inte heller. Är det ett sätt att behandla en mångårig patient? Till sist: SKAFFA EN EMAILADRESS så tt man kan nå Er den vägen och göra en beställning. Annars har det ju varit trevligt att få sin hälsa skött av Er och jag är nöjd. Men det här med blöjor är dåligt, eller rättare sagt inte alls, organiserat . MVH Hans 2706280837 0708406350
Vänligen bekräfta rapportering
Samtalsterapi dygnet runt, alla dagar
Behöver du någon att prata med? Våra utbildade terapeuter finns tillgängliga för dig när du behöver det som mest. Dygnet runt alla dagar.
Tänk om det gick att boka online!
Skulle du boka tid online hos den här kliniken om det gick?
Tack!
Vi ska göra vårt bästa för att kliniken ska gå att boka online.