Få erbjudanden & nyheter!
Skriv in din e-postadress här för att få senaste nytt och bra erbjudanden från våra kliniker.
Jösse vårdcentral Arvika
Kyrkogatan 14 A, 67132, Arvika
Vårdcentralen är centralt belägen mitt emot stadsparken i centrala Arvika.
Kontaktuppgifter
Öppettider
Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag
08:00 - 17:00
Telefontider
Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag
08:15 - 11:00
Adress
Kyrkogatan 14 A
67132 Arvika
Stad
Arvika
Kategorier
Telefon
Visa telefonnummerOmdömen / Betyg
Baserat på 23 omdömen
Helt omöjligt att komma fram på telefon. Har inte möjlighet att ringa förrän efter 9 och då är kölistan alltid full fastän det står att det står att telefontiden sträcker sig ända till 11. Det finns inte heller någon mailadress för att kontakta vårdcentralen.
Kommer ALDRIG fram på telefontiden, gått med problem i örat sedan sommar och får alltid att telefontiden är upptagen resten av dagen pga att många ringer?! Och ingen mejladress hittar jag heller. Där va det bättre med Verkstaden för där kunde man mejla så boka de in en tid. Enkelt.
Idag försökte jag lämna ett brev till min läkare angående att jag ville få kontakt. Fick information i receptionen att så går det inte till. Allt ska gå genom bokning. Visst, men varför ska jag behöva informera en sköterska om mitt mående och hen ska bedömma om jag är kvalificerad för en tid hos min doktor? Tycker att det är läkaren som känner mig ska bedömma detta. Jag är ingen person som söker hjälp var o varannan vecka. Är medveten om att ni har mkt att göra, men låt min läkare bedömma om jag behöver en tid.
Den hjälp jag fått av min läkare här har varit fantastisk. Läkaren tog mig på allvar från första stund och jag fick snabb provtagning samt remiss vidare dit det behövdes. Efter att ha varit på andra mottagningar som jag blev remitterad till så har läkaren alltid återkopplat i efterhand och i nära anslutning till besöken. Mycket nöjd.
Är höjden att man ska behöva dra in patientnämnden när ens läkare sen många år tebax ( innan läkaren började på Unicare ) misstror en att man ska behålla ersättnings mediciner man blev dålig av och dom bad mig lämna dom till på Unicare istället för på apoteket, va inte bara därför jag drog in patientnämnden., får hoppas på bättring.
Är höjden att man ska behöva dra in patientnämnden när ens läkare sen många år tebax ( innan läkaren började på Unicare ) misstror en att man ska behålla ersättnings mediciner man blev dålig av och dom bad mig lämna dom till på Unicare istället för på apoteket, va inte bara därför jag drog in patientnämnden., får hoppas på bättring.
Om ni har telefontid mellan 8.15 - 11.00 skall väl växeln svara under denna tid och inte lämna besked att dagens telefonkö är full redan efter 15 -20 minuter. att det sedan inte finns tid denna dag är väl förståeligt men med dagens IT-teknik skall väl även ni kunna boka tider åt era patienter längre fram i veckan eller nästkommande vecka som Landstinget gör. SKÄRPNING.
Att det inte går att ha telefonen öppen under hela öppningstiden är något tyvärr vården har legaliserad. Men det är med tanke på dom själv och inte pasienten. Den som sitter i mottagningen borde kunde svara på telefoner också. Att inte ha booknings möjlighet på Internett är också dåligt i 2020 av ett privat företag. Så igång med båda delar för en bättre kund/pasient service.
Blir ombedd att ringa vid senare tillfälle när man vill ha en tid, helt jävla hopplöst att få en tid här.
Telefontiderna är det sämsta med detta stället. Hur kan det vara möjligt att telefontiden är slut o redan fullbokad innan den knappt börjat.😬😬😬😬😬😬
Om man har en telefon där knappsatsen blir svart så man inte kan trycka val ,ska de patienter inte få kontakt med vård .jag har en sådan samsung , därför kan jag inte få mina mediciner utskrivna.
Eftersom Avonova inte kunne ge meg timavtal efter personlig frammöte, gorde jag div. försök pr.telefon. Til sist fikk jag entligen beskjed om at jag inte kunne få noget timavtal framöver, efter som alt redan var bookad 5 veckor fram. Men jag kunne selv prova på måndager framöver i hopp om at det kunne vara möjlighet...,- jag har aldrig varit med om nogot liknande! Samma dag fikk jag tid hos Verkstan, och fikk den undersökning jag var i behov av! Jag har varit registrerad hos Avonova i ca. 1 år, och er lycklig inte längre vara prisgett en sådan patientbehandling! Har du inte redan erfarenhet med den här vårdscentralen, så styr undan!
Att behöva få till svar att dom ej kan ge någon läkartid, utan man ska nöja sig med en telefontid istället.Det är banne mej för jävla dåligt!!
Helt omöjligt att komma i kontakt med den här vårdcentralen. Nu kan man bli uppringd men det fungerar inte heller. När de väl ringde upp gick det fram 2 signaler och när jag svarade var ingen i andra änden och samtalet avslutades.. När jag ringde upp igen var tel.kön full för dagen och samtalet avslutades. Helt värdelöst hanterat och helt oacceptabelt. Kommer definitivt att byta till Verkstadens vårdcentral nu.
Vänligen bekräfta rapportering
Tänk om det gick att boka online!
Skulle du boka tid online hos den här kliniken om det gick?
Tack!
Vi ska göra vårt bästa för att kliniken ska gå att boka online.